Bass Fishing Forums - The Bassholes banner
1 - 6 of 6 Posts

·
Premium Member
Joined
·
1,574 Posts
Discussion Starter · #1 ·
LOL JK JK Jared i just messing with you


for those that didnt know Wyoming was inadverntly omitted from the bassholes union.... just a slight oversite but we got her corrected now!!!....

I went to post a quick report of my happenings this afternoon and couldnt find it....


SOOOO anyways, back on the farm i was ranching some wranglers wiled eyed coyotes. oh wait wrong thread

went out this afternoon to the local "lake" ie Gillette Fishing Lake, a 4-5 acre "pond" here in town... remember fishin it MANY years ago with my snoopy pole and also caught my first ice fish here...... darn it now i rambling on again

ANYWAY i went out this afternoon and took only my 9 ft 6wt Orvis fly rod and my G Loomis Venture reel and played for a cpl hours.... only had 1 bite on the VERY FIRST CAST. Is that a good sign or a bad sign?? was a decent enough rainbow trout but was so excited about some action after a lonnnnnngggggg (so it seemed) winter that i totally fuubarred it and missed... still had a blast and got the ole pumper goin and got some of that red stuff flowing thru my veins.... spent the rest of the time castin and tiein on different flys.... tried working some rust outta these old joints and work on my distance....

forgot how hard flycasting is but i came home and watched some youtube videos and such and relized I BEEN DOIN IT ALL WRONG so now i got me some stuff corrected (at least in my mind) for the next trip...

THANKS AGAIN JARED :tbh:
 

·
Premium Member
Joined
·
17,927 Posts
I know all about Wyoming, as I watch the Virginian ( Medicine Bow, Wy ) :tongue2: :rofl1:

Seriously, Glad you was able to get out and wet a line AJ
 

·
Registered
Joined
·
2,429 Posts
congrats on being discovered!!! :rofl1: I haven't flyfished in forever. Sure would love to see some pics of the countryside up there. Take care AJ and stay warm.
 

·
Registered
Joined
·
13,775 Posts
Wyoming??...Where's that?...Somebody show me a map!....LOL... :lmao:
Just kidding AJ... ;)
Let's see some fly caught trout!! :thumbup01:
 

·
Premium Member
Joined
·
1,574 Posts
Discussion Starter · #5 ·
LMFAO yea i gotta TON of pics loaded on facebook...

I got some "non facebook" user links i can post so that ya can see wyoming.... got prob 3-500 pics not on FB of mtns scenery too
 

·
Registered
Joined
·
2,429 Posts
AJ said:
LMFAO yea i gotta TON of pics loaded on facebook...

I got some "non facebook" user links i can post so that ya can see wyoming.... got prob 3-500 pics not on FB of mtns scenery too

I am a non FB user so bring em on!!!
 
1 - 6 of 6 Posts
Top