Bass Fishing Forums - The Bassholes banner

1 - 16 of 16 Posts

·
Registered
Joined
·
419 Posts
Discussion Starter · #1 ·
It's a Saturday morning in January and the weather is horrible but I'm happy because I'm watching bass fishing on the T.V.---I AM A BASSHOLE! :D

It's sleeting in February and I'm in my garage cleaning reels and organizing my tackle boxes and I'm happy---I AM A BASSHOLE! :dance01:

March is here and I've taken my boat to the shop for a tune up and a spring "once over." I know the bill will be too high but I'm happy---I AM A BASSHOLE :victory:

It's the night before the first fishing trip of the year and I can't sleep a wink. Did I pack everything? Are my rods rigged with the right lures? Is the bite going to be good? Nope, I can't sleep but I'm happy--I AM A BASSHOLE :mix:

My partner backs the boat in and I turn the key and the engine fires right up. The smell of the exhaust, and the anticipation of big bass makes my heart race---I AM A BASSHOLE!! 8) 8)

WAIT!! How come there's water up to my ankles in the boat? What the heck! Where's that comming from? THE PLUG, THE PLUG, I forgot the gall dang PLUG!! :cussin: :cussin: I am NOT happy---I AM AN IDIOT :banghead: :banghead: :banghead:

Happy first trip, Bassholes. Don't forget the plug!
 

·
Premium Member
Joined
·
13,631 Posts
LOL Otter!!

Its funny that you wrote that Otter because for a while I have had the thought that we need a... not sure of word... it escapes me at the moment... a moto? a code? a pledge? slogan? umm whatever ya call that you just wrote lol Im not sure... the army has one.. the marines too... The Bassholes needs one too lol
 

·
Premium Member
Joined
·
13,631 Posts
CREED! lol thats the word I couldnt think of!

The US Army has one:

I am an American Soldier.
I am a Warrior and a member of a team.
I serve the people of the United States, and live the Army Values.
I will always place the mission first.
I will never accept defeat.
I will never quit.
I will never leave a fallen comrade.
I am disciplined, physically and mentally tough,
Trained and proficient in my warrior tasks and drills.
I always maintain my arms, my equipment and myself.
I am an expert and I am a professional.
I stand ready to deploy, engage, and destroy, the enemies of the United States of America in close combat.
I am a guardian of freedom and the American way of life.
I am an American Soldier.

:americanpride:


I think The Bassholes needs one ;-) The Bassholes Creed... What do yall think? ;-)
 

·
Registered
Joined
·
419 Posts
Discussion Starter · #6 ·
Great idea. Since I don't have a serious bone in my body, who wants to volunteer to write it? :cheers:
 

·
Premium Member
Joined
·
13,631 Posts
hmm do I smell a contest??? lol
 

·
Registered
Joined
·
419 Posts
Discussion Starter · #8 ·
That would be a fantastic contest. With the talent that makes up the Bassholes, I have no doubt that an excellent creed would be written. :victory: Then we could develop a Bassholes Creed poster, suitable for framing, and add that to the Bassholes merchandise!!! We could even put "written by" with the name of the winner at the bottom. It might make the author famous :goldcup:
 

·
Premium Member
Joined
·
13,631 Posts
you're on a roll now Otter with all those great ideas! :D
 

·
Registered
Joined
·
419 Posts
Discussion Starter · #10 ·
Now I have a headache! Any time I think, it hurts!! Doesn't happen very often(my wife says it never happens)!! 8)
 

·
Premium Member
Joined
·
17,927 Posts
Getting a mental image of that commercial with the fishermen in it ( I think a Rapala one ) Where they are saying a prayer.
 

·
Registered
Joined
·
801 Posts
I always remember the plug!!! :poke:
 

·
Registered
Joined
·
419 Posts
Discussion Starter · #14 ·
I can write commercials. Been there, done that! You insurance guys otta consider the approach for boat insurance. Never know!! :thumbup01: But the main theme here is: A Basshole creed--that takes talent :chug:
 

·
Registered
Joined
·
410 Posts
loved your "story", analog" whatever you want to call it Otter! that was great! a creed, that's a good idea!! :cheers:
 

·
Registered
Joined
·
419 Posts
Discussion Starter · #16 ·
Thanks. I do not post much on tips, tactics, equipment, etc. because I am learning from the guys that know. I've caught some fish, love to fish, and when I get my [email protected]@m boat back---I'm gonna fish! :cussin: But, I love this site, enjoy the Bassholes, and hell, sometimes something pops into my head and I gotta write it(mostly humor, no serious thoughts at all!). Now, are we gonna have a contest for a creed or not--someone out there can bust out a good one!!! :wink2:
 
1 - 16 of 16 Posts
Top